Zalety Email Marketing Automation – cz.2

Możliwości wykorzystania Email Marketing Automation są ogromne. Przedstawimy najpopularniejsze sytuacje, w których zastosowanie EMA może przełożyć się na dostarczenie klientom odpowiednich i wartościowych treści, zaoszczędzenie czasu oraz realne zwiększenie zysków ze sprzedaży. Oto one: Przypominanie o porzuconym koszyku Sytuacje, w których klient sklepu online porzuca koszyk z zakupami, nie dokonując finalizacji transakcji wcale nie należą do rzadkości. Przyczyn takich zachowań

Zalety Email Marketing Automation – cz.1

Email Marketing Automation (EMA) to nic innego, jak proces automatyzacji malingów. Daje on możliwość kontroli i odpowiedzi na zachowania użytkownika na stronie internetowej. Marketing automation zyskuje coraz większą popularność, a wiele firm uważa EMA za jeden z kluczy do sukcesu firmy. Jak to działa? W największym skrócie. Zachowania odbiorcy na stronie podlegają stałej kontroli i analizie, dzięki czemu można każdemu indywidualnemu użytkownikowi wysłać dopasowane do niego maile