Skuteczne sposoby na pozyskiwanie linków do strony – cz.1

Aby osiągnąć sukces w pozycjonowaniu strony internetowej, należy zadbać o linki zewnętrzne prowadzące do naszej witryny. Ważna jest nie tylko ich ilość, ale również jakość. Nie bez znaczenia jest także ilość różnych stron, które linkują do naszej witryny. Nieustanne zdobywanie nowych odnośników do stron pozwoli na skuteczną walkę z konkurencją, a ta w branży SEO jest ogromna. Zadbaj o wizerunek eksperta Posiadając własną stronę internetową czy bloga poświęconego

Baza mailingowa, która pozwoli Ci zarabiać

E-mail marketing to słowo klucz, z którym powinien zapoznać się każdy bloger. Podstawą e-mail marketingu jest natomiast baza mailingowa, która pozwoli Ci kształtować i utrzymywać relacje ze swoimi odbiorcami, a przy odpowiedniej strategii uczynić je źródłem dochodów. Jak stworzyć bazę mailingową? Pierwszym krokiem do realizacji skutecznego e-mail marketingu jest wybranie odpowiedniego narzędzia, czyli systemu, który pozwoli Ci na łatwiejsze monitorowanie i optymalizowanie

Dwa najważniejsze sposoby zarabiania na blogu lub portalu

Każdy bloger lub właściciel portalu zapewne chciałby zarabiać na swoim pisaniu. Nawet, jeżeli prowadzenie bloga lub strony internetowej wynika z pasji i naszych zainteresowań, dodatkowe źródło dochodów raczej nikomu nie przeszkadza. Jednak warto wiedzieć, że zarabianie na blogu nie jest łatwe. Bardzo często okupione jest ciężką, systematyczną pracą. Dodatkowo, konkurencja jest ogromna. Polska blogosfera rozwija się w takim tempie, że, aby osiągnąć sukces, trzeba mieć nie

Reklamy w Google AdSense – kilka wskazówek dla początkujących

Co łączy właścicieli małych blogów o niewielkim zasięgu i twórców dużych serwisów internetowych? Zarówno jedni, jak i drudzy korzystają z Google AdSense. Ten system reklamowy jest niezwykle popularny. Pozwala, bowiem w łatwy sposób przełożyć ruch na stronie na realne zyski. Reklama Google AdSense. Ale o co chodzi? Google AdSense to platforma reklamowa giganta rynku internetowego, za pośrednictwem, której możliwe jest wyświetlanie na swoich stronach www tzw. reklam kontekstowych.