Skuteczne sposoby na pozyskiwanie linków do strony – cz.1

Aby osiągnąć sukces w pozycjonowaniu strony internetowej, należy zadbać o linki zewnętrzne prowadzące do naszej witryny. Ważna jest nie tylko ich ilość, ale również jakość. Nie bez znaczenia jest także ilość różnych stron, które linkują do naszej witryny. Nieustanne zdobywanie nowych odnośników do stron pozwoli na skuteczną walkę z konkurencją, a ta w branży SEO jest ogromna.

Zadbaj o wizerunek eksperta

Posiadając własną stronę internetową czy bloga poświęconego określonej tematyce z łatwością możesz wejść w rolę eksperta. Pomoże Ci w tym udzielanie się na forach tematycznych, gdzie możesz zamieszczać porady związane z Twoją branżą. Doskonałą okazją do kształtowania wizerunku eksperta są wszelkiego rodzaju konferencje oraz spotkania branżowe. Postaraj się zostać prelegentem w trakcie tego typu wydarzeń. Możesz także w różnych miejscach np. czasopismach eksperckich wypowiadać się na tematy związane z Twoją dziedziną.

Jako ekspert zyskasz większy autorytet i zainteresowanie odbiorców, a przy okazji masz szansę na pozyskanie nowych linków. Wypowiadając się na forum, ustaw w podpisie link kierujący do strony, bloga czy konkretnego artykułu. Uczestnicząc w konferencji, poproś o podlinkowanie Twojej strony. Gdy publikujesz artykuł w jednym z branżowych czasopism, dodaj stopkę z Twoimi danymi oraz adresem strony.

Artykuły eksperckie i sponsorowane, jako doskonałe źródło linków

Posiadanie wiedzy i doświadczenia w danej branży to także okazja to publikowania artykułów eksperckich i sponsorowanych w różnych serwisach internetowych. Są one bardzo dobrym źródłem linków zewnętrznych. Duże możliwości w tym zakresie daje platforma Whitepress, która jest pośrednikiem w zakupie tego rodzaju publikacji. Za pośrednictwem Witepressa możemy przygotowane przez nas treści publikować na innym portalu. Publikacja artykułu eksperckiego to koszt 15 zł. Po dokonaniu zapłaty artykuł zostaje pobrany przez serwis nim zainteresowany. Ceny artykułów sponsorowanych są różne w zależności od portalu.

Jaka jest podstawowa różnica między artykułami eksperckimi, a sponsorowanymi? Zadaniem artykułu eksperckiego jest opisanie danego tematu z punktu widzenia eksperta. Chodzi w nim o to, aby przekazać dużą ilość wiedzy, przydatnej czytelnikom. Artykuł sponsorowany jest tworzony głównie po to, aby wypromować określony produkt czy usługę.

Oczywiście, Whitepress to nie jedyna platforma pośrednicząca w zakupie artykułów eksperckich i sponsorowanych. Godny uwagi i bardzo popularny za granicą jest np. serwis Rankseller. Jednak na potrzeby naszego rynku Whitepress w zupełności wystarczy. Ogromną zaletą platformy jest jej funkcjonalność. Korzystanie z niej jest bardzo łatwe i intuicyjne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *