Event marketing – skuteczna forma działań marketingowych na przykładzie Binkowski Run

Branża eventowa w Polsce przeżywa obecnie ogromny rozwój. Wydarzenia tematyczne albo dedykowane stały się nieodłącznym elementem działań PR-owych. Ilość eventów zdecydowanie rośnie. Zmienia się natomiast ich charakter. Zyskują one coraz bardziej specjalistyczną formę. Event marketing można w bardzo łatwy sposób zsynchronizować z działaniami w social mediach, dzięki czemu możliwa jest bardzo efektywna, szeroka komunikacji i bezpośredni kontakt na linii odbiorca-marka.

Event marketing w praktyce

Kielecki hotel Binkowski Resort od momentu powstania był mocno związany z branżą sportową. To tutaj regularnie gości Reprezentacja Polski w piłce ręcznej. Hotel posiada doskonałą lokalizację oraz niezwykle szerokie zaplecze usługowe. Odbywają się w nim spotkania w ramach MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions Industry), czyli szeroko rozumianej branży eventowej. Nie da się ukryć, że Binkowski Resort stał się bardzo ciekawym miejscem na weekendowe wyjazdy rodzinne.

Specjaliści od kształtowania pozytywnego wizerunku marki wpadli na pomysł zorganizowania wydarzenia, które miało wpłynąć korzystnie na postrzeganie hotelu przez klientów. Dążyli oni do wzmocnienia pozycji resortu oraz podkreślenia jego naturalnego profilu oraz dobrej lokalizacji. Właśnie w ten sposób doszło do powstania Binkowski Run. W trakcie tego sportowego święta odbywają się liczne biegi i turnieje piłki ręcznej.
Uczestnikami zawodów są zarówno doświadczeni sportowcy, jak i amatorzy. Biorą w nich udział również rodziny z dziećmi, traktując to wydarzenie, jako okazję do aktywnego spędzenia czasu. Co istotne w ramach biegu Binkowski Run odbywa się piknik rodzinny z wieloma ciekawymi grami i zabawami. Atrakcje przygotowano również dla najmłodszych, którzy mogą wziąć udział w mini biegu odbywającym się dookoła hotelu, a także powalczyć w meczu z zawodowymi piłkarkami ręcznymi.

Impreza ma bardzo oryginalny charakter. Skierowana jest do szerokiej grupy docelowej. Komunikacja przebiega wyjątkowo sprawnie. Event zyskał również rozgłos w mediach. W województwie świętokrzyskim nieczęsto odbywają się tego typu imprezy, więc każde medium jest zainteresowane opisaniem biegu oraz towarzyszących mu wydarzeń. Na tym przykładzie można przekonać się, że w planowaniu działań marketingowych niezwykle ważny jest dobry pomysł. Dobry event to taki, który przyniesie uczestnikom określone korzyści oraz zostanie zauważony w mediach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *