Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Public relations i content marketing to dwie dziedziny marketingu, które nie tylko powinny ze sobą współistnieć w ramach jednej strategii marketingowej, ale również przenikać się i uzupełniać. Okazuje się, bowiem, że te dwa zagadnienia mają ze sobą wiele wspólnego i potrafią tworzyć wyjątkowo zgrany duet.
Zależności między PR, a content marketingiem
Do podstawowych zadań public relations zwłaszcza, gdy mówimy o elektronicznych formach, należy kształtowanie świadomości
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Branża eventowa w Polsce przeżywa obecnie ogromny rozwój. Wydarzenia tematyczne albo dedykowane stały się nieodłącznym elementem działań PR-owych. Ilość eventów zdecydowanie rośnie. Zmienia się natomiast ich charakter. Zyskują one coraz bardziej specjalistyczną formę. Event marketing można w bardzo łatwy sposób zsynchronizować z działaniami w social mediach, dzięki czemu możliwa jest bardzo efektywna, szeroka komunikacji i bezpośredni kontakt na linii odbiorca-marka.
Event
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Zastanawialiście się kiedyś ile można zarobić w Polsce na prowadzeniu bloga? Niewielu polskich blogerów decyduje się mówić otwarcie o swoich zarobkach. Takie informacje znajdziemy na pewno na blogu Michała Szafrańskiego „Jak oszczędzać pieniądze”, którego autor zdecydował się nawet na regularne publikowanie finansowych rezultatów swojej działalności. Konkretne kwoty zarobione na reklamach czy sieciach afiliacyjnych znajdziemy także na blogu Krzysztofa Lisa „Zarabianie
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Polscy blogerzy na razie z rezerwą podchodzą do zarabiania na sieciach afiliacyjnych. Odstraszają ich z pewnością minusy dostrzegalne już na starcie, a więc nieintuicyjne panele użytkownika oraz nieciekawe programy. Tymczasem istnieje wiele sieci afiliacyjnych godnych uwagi. Przed przystąpieniem do jakiejkolwiek sieci warto jednak zwrócić uwagę na kilka podstawowych aspektów takich, jak sposób obsługi użytkowników, weryfikacja strony, różnorodność dostępnych programów, stosowane