Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Konkurencja w sektorze handlu internetowego jest obecnie ogromna. Wciąż przybywa nowych sklepów internetowych. Jak to się dzieje, że niektóre z nich znikają po kilku miesiącach istnienia, a inne odnoszą ogromny sukces? Wydaje się, że jednym z sekretów popularności sklepu online jest jego odpowiednia promocja. Przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na wypromowanie sklepu w sieci, podkreślając od razu, że nie jest to takie łatwe.
Zadbaj o widoczność strony
Wysoka pozycja w rankingach
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Sklep internetowy może dziś założyć każdy. Formalności, jakie trzeba załatwić nie jest zbyt dużo, a możliwości technologiczne, jakie oferuje dziś Internet sprawiają, że cały proces jest bardzo prosty. Najważniejszym etapem zakładania sklepu online wydaje się samo znalezienie pomysłu na dochodowy biznes, niszy nieodkrytej jeszcze przez konkurencję.
Podstawowe formalności
Sklep internetowy może przybrać rozmaite formy. W zasadzie nie może działać jedynie, jako spółka partnerska.
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Zainteresowanie klientów sklepami internetowymi nieustannie rośnie. Kupujący w sieci mogą dziś liczyć na łatwe i bezpieczne transakcje. Również sam proces zakupów w Internecie charakteryzuje się ogromna wygodą. Nic, więc dziwnego w tym, że wiele osób rezygnuje z tradycyjnych form zakupów, na rzecz sklepów online.
Dlaczego sklepy internetowe są takie popularne?
Przeżywamy obecnie ogromny rozkwit Internetu oraz technologii mobilnej. Naturalną konsekwencją tego jest wzrost popularności
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
W pierwszej części artykułu przekonywaliśmy, że założenie sklepu internetowego może być świetnym pomysłem na biznes w sieci, a droga do realizacji celu, jakim jest założenie własnego sklepu online nie jest wcale zbyt trudna, ani kosztowna. W tej części podpowiadamy, co zrobić, aby istniejący już sklep miał szansę przetrwać w konfrontacji z ogromną konkurencją oraz osiągnąć sukces.
Sklep idealny, czyli jaki?
Idealny sklep internetowy jest przede wszystkim funkcjonalny. To
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Zalety sklepów internetowych są ogromne i trudno ich nie dostrzegać. Zakupy w sieci z całą pewnością są prostsze, tańsze oraz wygodniejsze. Nie trzeba przecież na nawet wychodzić z domu. Poza tym, w interncie znajdziemy cały przekrój towarów: od produktów spożywczych, przez ubrania, książki i płyty, po sprzęt elektroniczny i artykuły gospodarstwa domowego. W każdej z tych branż znajdziemy dziesiątki sklepów. Ceny z łatwością porównamy w wyszukiwarce internetowej. Z kolei
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Social media to dla każdej firmy szansa na dwustronną komunikację z klientami. Interakcja z fanami jest jednak nie tylko źródłem pozytywnych reakcji. Na firmowym fanpage’u często pojawiają się również negatywne komentarze, skargi ze strony niezadowolonych klientów oraz prośby o poprawę funkcjonowania pewnych aspektów działalności firmy. Nie każdy jest w stanie przejść nad krytyką do porządku dziennego. Okazuje się jednak, że również te negatywne opinie można przekuć
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Stworzenie odpowiedniej współpracy między przedstawicielami działu public relations, a dziennikarzami to podstawa skutecznych działań PR-owych. Niektórzy dziennikarze wyrażają się bardzo negatywnie na temat PR-owców. Takie opinie mają swoje źródło w niewłaściwym pojmowaniu pracy PR-owca. Jakich zasad powinien on przestrzegać, aby dziennikarze i redakcje chętnie podejmowały współprace?
PR-owiec nie jest dziennikarzem
Wielu z PR-owców posiada doświadczenie w dziennikarstwie.
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Działania PR-owe nie powinny być domeną jedynie dużych i znanych marek. Muszą zadbać o nie również niewielkie przedsiębiorstwa. Wbrew pozorom nie wymaga to inwestowania ogromnych kwot z budżetu firmy. Jak zatem prowadzić skuteczne działania z zakresu public relations w małych firmach?
Dobry plan i słuchanie specjalistów
Naszym rodzimym firmom, zwłaszcza małym przedsiębiorstwom daleko jeszcze do amerykańskiego stylu prowadzenia firmy. Na zachodzie zatrudnianie specjalistów jest
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Chcąc efektywnie korzystać z wirtualnego biura prasowego, powinniśmy zadbać o odpowiednio wyselekcjonowaną oraz aktualną bazę dziennikarzy. Jest to lista kontaktowa, zawierająca dane wszystkich mediów, z którymi pragniemy w przyszłości nawiązywać kontakt. Jest ona podstawą kształtowania pozytywnych relacji z dziennikarzami.
Rozsądnie dobieraj odbiorców informacji
Pierwszym etapem tworzenia bazy dziennikarzy na potrzeby wirtualnego biura prasowego powinno być zawsze ustalenie, do
Notice: Undefined variable: linkmore in /home/test4/w.tenisstolowy.eu/wp-content/plugins/auto-excerpt-everywhere/auto-excerpt-everywhere.php on line 145
Jedną z integralnych części platformy WhitePress jest moduł e-PR, czyli wirtualne biuro prasowe. Moduł ten posiada bezpłatne funkcje, które umożliwiają zarówno założenie dla firm wirtualnego biura prasowego, jak i sprawne komunikowanie się z dziennikarzami i wydawcami oraz promowanie zamieszczanych notatek prasowych.
Podstawowe informacje na temat wirtualnego biura prasowego i jego wygląd
Po zarejestrowaniu się na platformie zyskujemy dostęp do formularza podzielonego na 5 sekcji.