Funkcje wirtualnego biura prasowego od WhitePress

Jedną z integralnych części platformy WhitePress jest moduł e-PR, czyli wirtualne biuro prasowe. Moduł ten posiada bezpłatne funkcje, które umożliwiają zarówno założenie dla firm wirtualnego biura prasowego, jak i sprawne komunikowanie się z dziennikarzami i wydawcami oraz promowanie zamieszczanych notatek prasowych.

Podstawowe informacje na temat wirtualnego biura prasowego i jego wygląd

Po zarejestrowaniu się na platformie zyskujemy dostęp do formularza podzielonego na 5 sekcji. W sekcji „informacje ogólne” możemy wprowadzić najważniejsze dane na temat naszego biura prasowego, a więc adres, tytuł, teksty wyświetlające się na stronie głównej oraz powiązania biura z kanałami social media.
Wygląd naszego biura prasowego zależy wyłącznie od nas. To my wymieramy kolory tła, czcionkę, kolory napisów, czy wielkość zdjęć. Zmiany możemy wprowadzać wielokrotnie, a w podglądzie obserwować efekt naszych działań. Dosyć ważną decyzją jest wybór odpowiedniego logo oraz zdjęcia głównego, czyli panoramy, która będzie wyświetlać się na naszej stronie.

Kategorie informacji prasowych

Zamieszczane przez nas notatki możemy podzielić na różne kategorie. To bardzo ważny etap tworzenia biura. Dzięki właściwej kategoryzacji dziennikarze będą w stanie szybciej dotrzeć do wiadomości, których szukają. My z kolei ułatwimy sobie pracę. Zarządzenie bazą notatek prasowych stanie się po prostu łatwiejsze i wygodniejsze. Na początku mamy dostęp do trzech kategorii notatek: blogi i strony, Facebook oraz komentarze. Notatkę musimy przypisać tylko do jednej kategorii. Ewentualnie nie przypisujemy jej do żadnej z kategorii. Z czasem będziemy mogli dodawać swoje własne kategorie wpisów.

To jedna z najważniejszych funkcjonalności biura prasowego na WhitePress. Musimy mieć świadomość, że samo dodawanie informacji prasowych to zaledwie początek. Notatki powinny dotrzeć do dziennikarzy. On sami mogą śledzić biura prasowe i wybierać interesujące ich materiały. Jednak z naszego punktu widzenia o wiele lepszym rozwiązaniem jest każdorazowe powiadamianie ich o dodanych przez nas notatkach. Na platformie możemy, zatem stworzyć własną bazę dziennikarzy wraz z kontaktami. Jeżeli baza będzie odpowiednio wyselekcjonowana oraz aktualna, z pewnością przełoży się to na komfort naszej pracy, a z czasem również na lepsze efekty publikowanych wpisów.

Źródło: https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/146/opis-modulu-e-pr-wirtualne-biura-prasowe-od-whitepress

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *