Korzyści z posiadania firmowego bloga.

Wielu właścicieli firm zastanawia się, czy nie zrezygnować z prowadzenia firmowego bloga na rzecz fanpage’a. Warto mieć świadomość, że obydwa te narzędzia są przydatne w prowadzeniu własnego biznesu, a jedno nie może zastąpić drugiego. Wynika to z faktu, że pełnią one nieco inne role. Blog jest miejscem, w którym gromadzimy wartościowe teksty, natomiast fanpage służy raczej, jako

Czy warto śledzić ruch na stronie?

Na tak postawione pytanie istnieje tylko jedna odpowiedź. Chcąc prowadzić nowoczesne działania marketingowe, nie tylko powinniśmy, ale wręcz musimy obserwować, w jaki sposób wpływają one na ruch i zachowania użytkowników. Mamy do dyspozycji szereg niezwykle pomocnych narzędzi. Zamiast więc zastanawiać się, czy śledzić ruch na stronie, przeanalizujmy raczej, które usługi wybrać. Google

Podstawowe informacje na temat Google Analytics

Posiadając stronę internetową, chcemy, aby zyskała ona jak najszerszy zasięg i trafiła do dużej liczby odbiorców. Warto, więc posiadać jak największą wiedzę o ruchu na stronie. Takie informacje zdobędziemy za pomocą odpowiednich narzędzi. Jednym z nich jest Google Analytics. Możliwości Google Analytics Google Analytics jest darmowym narzędziem udostępnianym przez giganta rynku internetowego.

Zalety Email Marketing Automation. Cz.2

Możliwości wykorzystania Email Marketing Automation są ogromne. Przedstawimy najpopularniejsze sytuacje, w których zastosowanie EMA może przełożyć się na dostarczenie klientom odpowiednich i wartościowych treści, zaoszczędzenie czasu oraz realne zwiększenie zysków ze sprzedaży. Oto one: Przypominanie o porzuconym koszyku Sytuacje, w których klient sklepu online porzuca koszyk z zakupami, nie dokonując finalizacji

Zalety Email Marketing Automation. Cz.1

Email Marketing Automation (EMA) to nic innego, jak proces automatyzacji malingów. Daje on możliwość kontroli i odpowiedzi na zachowania użytkownika na stronie internetowej. Marketing automation zyskuje coraz większą popularność, a wiele firm uważa EMA za jeden z kluczy do sukcesu firmy. Jak to działa? W największym skrócie. Zachowania odbiorcy na stronie podlegają stałej kontroli i analizie, dzięki czemu można